تله فيلم آرام تا آرام در شبکه دو سيما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تله فيلم آرام تا آرام در شبکه دو سيما
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
فيلم تلويزيوني «آرام تا آرام» کاري از سيماي مرکز گلستان است که به کارگرداني و تهيه کنندگي اکبر شهبازي توليد شده و از شبکه دو سيما روي آنتن مي رود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه دو سيما، «آرام تا آرام» با مضموني اجتماعي داستان زندگي علي، مهندس جواني را به تصوير مي کشد که از شهر به روستاي پدري اش مي آيد تا وضعيت دامداري روستا را از شکل سنتي خارج و به شکل نوين و صنعتي درآورد که در اين مسير ماجراهايي بوقوع مي پيوندد.

در اين فيلم تقي ميرازيي،صاحب محمدي، داوود سعيدي و حسن محمدي از بازيگران بومي استان گلستان هستند که به ايفاي نقش پرداخته اند.

تله فيلم «آرام تا آرام» که با گويش کتولي روي آنتن خواهد رفت علاوه بر به تصوير کشيدن شيوه هاي سنتي نگهداري دام و مسائل و مشکلاتي که براي دام داران ايجاد مي نموده به معرفي جاذبه هاي کوهستاني استان گلستان و گردشگاه هايي چون مراتع مشترک سمنان و گلستان منجمله «کوه هاي ابر» مي پردازد.

در دراستاي تأکيدات مقام معظم رهبري به توليد برنامه در رسانه ملي با محورهاي دين، اخلاق، آگاهي و اميد مرکز گلستان اين تله فيلم را بر اساس و محور اميد بخشي تهيه کرده است.

فيلم تلوزيوني «آرام تا آرام» چهارشنبه 15 دي ساعت 55/20 از شبکه دو سيما روي آنتن مي رود و ساير عوامل آن عبارتند از:تصويربردار: امير علي ويسي،صدابردار: ارسطو مفاخري،دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: سعيد مرادي،تدوين: اکبر شهبازي و زهرا ايران نژاد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: